Friday, May 2, 2014

õpetöö analüüs

Mu õpetöö on olnud siiamaani väga keerukas- inglise keelega on olnud need viimased kolm veerandit raskusi, aga see veerand on sellega hästi läinud. Keemias olen see veerand ka väga null kuna ei saa kohe üldse nendest teemadets aru, nagu hane selga vesi. Väljaspool kooli ka suhteliselt jama seis kuna sõpradega on suhted veidi puusse läinud. Natuke on head ka kuna mul tüdrukuga kõik hästi, perega kõik korras ja olen saanud suuremas hulgas uusi laule välja. Loovtööga on nii ja naa, ei oska väga hästi õelda.Muidu väljaspool kooli millegiga väga ei tegele vahepeal enda lõbustamiseks käin trenni tegemas õues. Iseenesest enda õpetööd sel aastal kokku hindaksin enast hindega 4. kuna ma olen näinud vaeva, kuigi ei ole väga tööd kaasa teinud aga ma olen vaeva näinud asjadega jne. 

No comments:

Post a Comment